Жаңа аударма агенттігін құрудың сипатталған алгоритмі әр жағдайда әртүрлі болуы мүмкін, бірақ аударма агенттіктерінің көпшілігі осылай пайда болды. Барлық аударма агенттіктері бір адамның аударма тәжірибесінен өсіп шықты. Бұл ақпарат аударма саласында ғана емес, кез келген бастаушы кәсіпкер үшін пайдалы болуы мүмкін.
Көптеген аудармашылар аударма тәжірибесін агенттіктерден бастайды. Бұл тапсырыстарды іздеудің күш-жігерінсіз білімді қолданудың қарапайым және түсінікті нұсқасы. Бірақ біраз уақыттан кейін әр
аудармашы үшін бұл әртүрлі, тапсырыс берушімен тікелей
жұмыс істеуге деген ұмтылыс пайда болады. Аудармашының мақсаты айқын – агенттің комиссиясын қамтымайтын аударманың жоғары ставкасы.
Осылайша, аудармашының аударма тапсырыстарын өз бетінше іздеуге күш салуының жаңа векторы пайда болады. Егер бұл кезең сәтті аяқталса, аудармашы тарифтер мен тапсырыс көлемінің жаңа деңгейіне жетеді. Әлеуетті клиенттер аудармаға, тақырыптарға және мамандықтарға тапсырыс бере алатын тілдердегі айырмашылықтарға байланысты бір аудармашыға тапсырыстардың бүкіл көлемін өңдеу қиынға соғады. Ол көмекке мұқтаж бола бастайды. Бұл рөлге аудармашылар, институттағы курстастар немесе жарнамалар арқылы жалданған қарапайым аудармашылар өтініш береді.
Олардың жұмысын ұйымдастыру және орындалған аудармалардың сапасын бақылау үшін аударманың өзінен үзіліс жасау керек болады. Жақсы ұйымдастырылған аударма процесі әрқашан аудармашы үшін көптеген "өнімсіз" операцияларды қамтиды. Ол аудармашылар тобының жұмысын үйлестіру, тапсырыс беру, түсіндіру, хат алмасу, дайын аударманы тексеру және түзету, клиенттермен жұмыс, бухгалтерлік және салықтық есеп, банкпен жұмыс, жарнама алаңдары және басқа да бірқатар бағыттарды қамтиды.
Аудармашының аударма жобаларының үйлестірушісі ретінде одан әрі дамуы компанияға, яғни аударма агенттігіне нақты трансформация болып табылады. Ай сайынғы жалдау ақысы бар кеңсе, коммуналдық төлемдер, жарнама қызметі - мұның бәрі аударма жылдамдығын одан да көп арттыру арқылы өтелетін қосымша шығындар. Нәтижесінде аудармашы өз жұмысының басында ұсына алатын тарифтер нарықтағы орташа мөлшерлемелермен салыстырылады және әдеттегі бәсекелестік басталады.